• بروزرسانی: سه شنبه 26 تير 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
برگزاری آئین بدرقه و مشایعت از اولین گروه ایثارگران و بانوان زائر حرم رضوی(ع) از اداره کل هواشناسی استان هرمزگان
تاریخ انتشار: 1403/1/25

مدیران کل هواشناسی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، ایثارگران و بانوان زائر حرم رضوی از اداره کل هواشناسی  استان هرمزگان را  جهت اعزام به مشهد مقدس،  بدرقه و مشایعت نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، در راستای تکریم و تقدیر از ایثارگران ، بازنشستگان و بانوان این اداره کل، همزمان با ماه مبارک رمضان و ولیالی قدر،  ایثارگران و بانوان همکار اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، راهی حرم رضوی در مشهد مقدس گردیدند.

دکتر رنجبر، مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان، در آئین بدرقه و مشایعت از اولین گروه ایثارگران و بانوان زائر حرم رضوی از خانواده ی هواشناسی استان که با حضور مدیر کل و رئیس حراست  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون فنی هواشناسی استان و معاون اداره کل فرودگاه های استان هرمزگان در سومین شب از لیالی قدر در سالن فرودگاه شهدای پرواز 655 بندرعاس برگزار گردید،  هدف از اجرای این گونه برنامه ها ، تجلیل ، تکریم و تقدیر از همکاران ایثارگر،  بازنشستگان و بانوان همکار و ترویج فرهنگ ایثارو نیز تقویت روحیه و ایجاد نشاط در بین همکاران  بیان نمودند .

در حاشیه ی این مراسم،  جناب آقای ناوکی ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن قدردانی از مدیر کل هواشناسی استان ، این گونه اقدامات را بسیار ارزشمند و موثر قلمداد نموده و برای ایشان و کلیه ی همکاران مجموعه ی هواشناسی استان آرزوی توفیق، سلامت و سربلندی نمودند.

در ادامه ی این مراسم، دکتر رنجبر نیز  ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران زائر حرم رضوی(ع)،  از حضور مدیر کل محترم بنیاد شهید، معاونین ادارات کل هواشناسی و فرودگاه های  استان و نیز رئیس حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز قدردانی نموده و خاطر نشان کردند. طی روزهای آتی، سایر همکاران واجد شرایط نیز در گروه های چند نفره به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

1000 کاراکتر باقیمانده